Jeigu neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą, prašome susisiekti su mumis telefonu 8 700 80025 (I-V 9:00-18:00) arba el. paštu info@tfbank.lt

 

PARAIŠKA IR PASKOLOS SUTEIKIMAS

Paskola iš TF bank AB yra prieinama:

  • visiems Lietuvos gyventojams nuo 22 iki 75 metų amžiaus;
  • 6 mėnesių darbo stažą ir nuolatines oficialias pajamas Lietuvos Respublikoje turintiems asmenims.

 

Paskola TF bank AB nesuteikiama:

  • asmenims su bloga kredito istorija;
  • klientams, kurie negyvena Lietuvos Respublikoje ir gauna pajamas iš užsienio;
  • užsienio piliečiams be leidimo nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje.

 

Kiekvieno kliento kredito istorija ir mokumas vertinami atskirai, todėl siūlome skirti keletą minučių ir užpildyti paraišką, kad sužinotumėte, ar TF Bank AB gali pasiūlyti sprendimą Jūsų finansinių poreikių įgyvendinimui.

Jeigu esate valstybės tarnautojas, reikia el.paštu atsiųsti banko išrašą už 6 mėn, kad matytųsi pajamos/išlaidos už 6 mėn PDF formatu. Taip pat reikia, kad atsiųstumėte darbuotojo pažymėjimą.

Teikiame vartojimo paskolas nuo 1000 iki 10.000 € laikotarpiui nuo 12 iki 60 mėn.

Paskolos paraišką galite užpildyti paspaudę čia. Paraišką pateiksite užpildę duomenis ir atlikę 0,01  pavedimą. Išanalizavę duomenis, susisieksime su Jumis. 

Dėl smulkesnės informacijos, kreipkitės telefonu 8 700 80025.

0,01  pavedimo atlikimo instrukcija.

Paskolos mokėjimo grafikas bus sudarytas anuiteto metodu, todėl kiekvieną mėnesį mokėsite vienodą sumą.

Apskaičiuoti premilinarią mėnesinę įmoką galite pasinaudoję mūsų paskolos skaičiuokle.

Paskola yra išmokama į Jūsų asmeninę banko sąskaitą per 1 d.d. po sutarties pasirašymo.

TF bank AB vartojimo paskola gali būti naudojama bet kokiam tikslui, įskaitant ir kitų įsipareigojimų dengimui. Paskola bus pervesta į Jūsų banko sąskaitą ir Jūs disponuosite gautomis lėšomis savo nuožiūra.

Jei Jūsų mėnesinių įmokų mokėjimai atliekami pagal sutarties sąlygas, Jūs turėsite galimybę, bet ne anksčiau kaip po šešių mėnesių nuo ankstesnės paskolos išdavimo, gauti naują paskolą.

Ne. Vartojimo paskolos suteikiamos be užstato ir nekilnojamojo turto įkeitimo.

Prieš išsaugodami savo duomenis internete, turite įsitikinti, kad jūsų interneto ryšys yra saugus. TFbank.lt naudoja HTTPS ryšį, kuris suteikia jums užkoduotą ryšį su mūsų sistemomis. Jūsų naršyklėje užrakinimas žaliu fonu reiškia saugų ryšį. Galite spustelėti užrakto vaizdą, kad įsitikintumėte, ar sertifikatas galioja.

0,01 € PATVIRTINIMO MOKESČIO INSTRUKCIJA

Prisijungę prie savo el. bankininkystės, galite atlikti 0,01 € patvirtinimo mokestį, remiantis žemiau pateiktomis instrukcijomis:

SEB bankas

SWED bankas

Luminor bankas

KREDITO SUTARTIES PASIRAŠYMAS

 Paruoštą kredito sutartį atsiųsime Jūsų nurodytu adresu per kurjerių tarnybą, iš anksto susitarus dėl Jums patogaus vizito laiko. 

Ne. Jūs turite asmeniškai gauti sutartį, pateikdami kurjerui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę), bei perduoti kurjeriui šio dokumento kopiją.

Tuo pačiu metu, kai gaunate sutartį, galite iškart pasirašyti ją ir grąžinti banko egzempliorių kurjeriui, kad galėtumėte kuo greičiau gauti pinigus.

PASKOLOS GRĄŽINIMAS

Mėnesinės įmokos turi būti mokamos kiekvieną mėnesį iki 20 dienos. Jeigu 20 diena yra savaitgalis (šeštadienis, sekmadienis) arba valstybinė šventė, tuomet mokėjimas turi būti atliktas prieš tai einančią darbo dieną.

TF Bank AB sąskaita ir rekvizitai:

  • Gavėjo pavadinimas – TF Bank AB
  • Gavėjo sąskaita – LT337044060008215404 SEB bankas, AB
  • Suma ir valiuta – nurodykite mokėtiną sumą (EUR).
  • Mokėjimo paskirtis - kliento kodas informacinėje sistemoje, kuris nurodytas gautoje sąskaitoje. Kliento kodas yra svarbus ir turi būti nurodytas, kad mes galėtume užskaityti Jūsų įmoką.

 

Svarbu! Prašome klientų 1 ct pavedimų neatlikti į nurodytą SEB banko saskaitą. 1 ct pavedimo instrukciją rasite čia.

Sąskaita parengiama ir siunčiama į Jūsų el.pašto adresą iš epay.lt portalo kiekvieną mėnesio 6  - tą dieną su apmokėjimo terminu iki kito mėnesio 20 - os dienos. Jei negavote mėnesinės sąskaitos – faktūros, susisiekite su mumis telefonu 8 700 80025 (I-V 9:00-18:00) arba elektroniniu paštu info@tfbank.lt

Sąskaitoje rasite būtinus banko dokumentus, kliento kodą ir tikslią mėnesinės įmokos sumą. Sąskaitą galite apmokėti per savo internetinę bankininkystę.

Žinoma. Visos mėnesinės įmokos, išskyrus pirmąją, yra vienodos. Atitinkamai yra galimybė savo internetinėje bankininkystėje sukurti periodinių mokėjimų ruošinį.

Praėjusio mėnesio įmoka matysis einamojo mėnesio sąskaitoje, kurią gausite el.paštu.

Jeigu mėnesinė įmoka nebus sumokėta laiku, tuomet prie sekančio mėnesio sąskaitos prisidės:

  • praėjusio mėnesio sąskaitos suma;
  • delspinigiai už nesumokėtą laiku pagrindinę sumą (0,05 proc. dydžio netesybas nuo bendros negrąžintos sumos už kiekvieną kredito mokėjimo datos pradelsimo dieną). Minėtas terminas pasibaigia ta diena, kai kredito gavėjas grąžina visas mokėtinas sumas, tačiau negali viršyti 180 dienų.

Jeigu mėnesinė įmoka bus sumokėta dalinai, minėtos aukščiau sumos taip pat bus skaičiuojamos sekančioje sąskaitoje.

Išankstiniam paskolos grąžinimui netaikomi jokie papildomi mokesčiai. Galite grąžinti visą paskolą iš karto arba sumokėti dalimis, bet visada apie tai iš anksto informuokite banką. Išankstinio grąžinimo atveju, turėsite sumokėti likusią paskolos dalį ir iki grąžinimo dienos priskaičiuotas palūkanas.

Pagrindinė mokėjimo atidėjimo suteikimo sąlyga - nepriekaištingas ilgalaikis mėnesinių įmokų mokėjimas.

Norint gauti mokėjimo atidėjimą, reikia el. paštu pateikti prašymą. Prašymas turi būti pateiktas ne vėliau kaip 1 d.d. iki mokėjimo termino pabaigos. Prašyme turi būti nurodyta kokiu būdu Jūs mokėsite palūkanas už atidėjimo mėnesį:

  • šį mėnesį mokėsite tik palūkanas;
  • šio mėnesio palūkanas mokėsite kartu su kito mėnesio sąskaita;
  • pageidaujate šio mėnesio palūkanas paskirstyti per kelis ateinančio periodo mėnesius (nurodyti mėnesių skaičių).   

 Informuojame, kad bankas pasilieka teisę nesuteikti mokėjimo atidėjimo.

Labiausiai paplitusi, Lietuvos internetinės bankininkystės, problema yra TF Bank AB registracijos numerio įvedimas, nes TF Bank yra Švedijos bendrovė, o registracijos numeris atitinka Švedijos, o ne Lietuvos formatą. Dauguma Lietuvos internetinių bankininkysčių neleidžia suvesti registracijos numerių, kurie neatitinka Lietuvos formato.

Sprendimas yra paprastas - palikite gavėjo registracijos numerio lauką tuščią, nereikia jo įvesti!

BVKKMN - bendra vartojimo kredito kainos metinė norma arba metinė visų su kreditu susijusių išlaidų suma, kuri yra skaičiuojama remiantis Lietuvos banko patvirtintomis taisyklėmis.

Metinė palūkanų norma  (MPN) - tai procentinė paskolos sumos išraiška, kurią tenka sumokėti paskolos gavėjui už tai, kad naudojasi išduota paskola. Ši procentinė išraiška skaičiuojama metų intervalu.

KITI KLAUSIMAI

TF Bank AB yra registruotas bankas Švedijoje. Lietuvos skolinimo paslaugos grindžiamos Europos ekonominės erdvės (EEE) taisyklėmis dėl laisvės teikti paslaugas, o tai nustato, kad kredito įstaiga, gavusi licenciją vienoje iš dalyvaujančių šalių, gali teikti paslaugas visose EEE valstybėse, todėl nereikia atskiros licencijos teikti kreditavimo paslaugas Lietuvoje.

Papildoma informacija (nuoroda atsidarys naujame lange):

Kontaktinė informacija yra esminė paskolos sutarties dalis. Jeigu pakeičiate ar planuojate pakeisti adresą, telefono numerį ar el. paštą, apie tai turėtumėte pranešti TF Bank AB. Tai galite padaryti paskambinę mums telefonu 8 700 80025 arba atsiuntę el. laišką adresu info@tfbank.lt.

TF Bank AB neturi klientų aptarnavimo padalinio. Savo ruožtu mes siūlome šiuolaikišką paslaugų koncepciją, taupančią kliento laiką, pradedant paraiškos pildymu ir baigiant dokumentų pasirašymu. Paraišką bet kur ir bet kuriuo metu galite užpildyti elektroniniu būdu, o visus iškilusius klausimus padėsime išspręsti telefonu arba el. paštu.