Mums visada malonu gauti Jūsų užklausą telefonu arba el. paštu.

 

Taip pat rekomenduojame peržiūrėti informaciją skiltyje dažnai užduodami klausimai.

 

KONTAKTINIAI DUOMENYS

 

Darbo laikas: I-V: 9:00-19:00

Tel.: 8 700 80025 

El.paštas: info@tfbank.lt

 

ADRESAS

 

TF Bank AB

p/d 2591, LT-03001, Vilnius

FORMA KONTAKTAMS

Jūsų pranešimas išsiųstas

Dėkojame už pranešimą!
Artimiausiu metu su Jumis susisieksime.

 

Deja, įvyko klaida...

Jūsų pranešimo nepavyko išsiųsti.

Po kurio laiko bandykite dar kartą arba parašykite mums el. pašto adresu info@tfbank.lt.

 

Jeigu esate nepatenkinti mūsų paslaugomis, prašome susisiekti su mumis ir mes išspręsime susiklosčiusią situaciją.

Jei manote, kad TF Bank AB (publ) pažeidė Jūsų teises ar teisėtus interesus, galite pateikti mums skundą.

Skundą turėtumėte pateikti ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo to momento, kai sužinojote apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą.

Skundą galite pateikti Jums patogiausiu ar priimtiniausiu būdu:

  1. pašto adresu: p/d 2591, LT-03001, Vilnius;

  2. elektroniniu paštu: skundai@tfbank.lt.

Skundą rekomenduojame pateikti pagal standartinę formą, kurią galite rasti čia.

Jei skundą pateikia atstovas, reikėtų pridėti ir atstovavimą pagrindžiantį dokumentą.

Gautas skundas išnagrinėjamas TF Bank AB (publ), ir atsakymas Jums pateikiamas per 14 kalendorinių dienų. Jei to padaryti negalėsime, per šį laikotarpį busite informuotas dėl skundo nagrinėjimo eigos. 

Jei Jūsų netenkina TF Bank AB (publ) sprendimas, Jūs per 1 metus galite kreiptis į Lietuvos banką, kuris ne teismo tvarka nagrinėja skundus ir sprendžia vartotojų bei finansų įstaigų ginčus. Daugiau informacijos galite rasti čia. Taip pat turite teisę kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnyba arba į Europos elektroninių ginčų sprendimo puslapį

Jūsų pateiktas skundas, su jo nagrinėjimu susijusi medžiaga, dokumentai ir pateiktas atsakymas saugomi ne trumpiau kaip 3 metus nuo galutinio atsakymo Jums pateikimo dienos.